Joakims veterinärfond

Har följt med i ”debatten” kring åttaåriga Joakims initiativ att starta en insamling för veterinärkostnaden till den vargskadade stövaren Lie. Lie skadades i en vargattack utan för Orsa i slutet av november, ägaren som är pensionär blir tvungen att ta ett lån för att ha råd att lösa ut sin hund från djursjukhuset.

Det är tragiskt att läsa alla dessa kommentarer och inlägg om Joakims driftiga initiativ, av någon sjuk anledning har detta blivit en del av vargdebatten, jag tror Joakim gör detta för att han känner för hunden Lie och inget annat. Istället för att debattera borde Joakims fantastiska drivkraft och engagemang hyllas, det är inte saken som är det viktiga det är handlingen.

Jag gillar initiativ förmågan hos denna unga grabb och ger därför mitt bidrag, till Joakims veterinärfond, bankgiro 356- 7757, swedbank.

 

Vill ni läsa mer om "snacket" kring detta, läs då kommentarena till artiklarna på jakt & jägare.


Kommentarer
Postat av: michaela

Bra!

Jag håller med dig!

2008-12-15 @ 18:12:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0